Thread: Communauté en ligne de Ratchet & Clank 3

Oh mon dieu le bronx qu'est ce tournoi emoji

Merci Taker emoji

Ok now i can't speak french so i speak english, these teams are unbalanced and have useless guys (no offense) balance the teams please. I mean, wtf I'm with ratchetteraflux? who the heck is he? And look at taker he's with Marvin and Cleon THEY CAN'T EVEN DEFEND! POOR TAKER!, I don't know these guys but i swear they'll be useless for Taker.

Maybe LoreUYA , but this tournament is created just for train the little players !
It's not a tournament of professionals !!!

Bon peu importe, on commence ou quoi ?
Avec ces teams, rouge vs jaune, tout le monde est là je crois.

Ok , si tout le monde est prêt , on commence :

Equipe Rouge :
- Taker
- Marvin3099
- Cleon62

VS

Equipe Jaune :
- LoreUYA
- Ratchet telt93
- Ratchetteraflux

Let's Go !!!

J'avoue sa aller super tous était prêt et la ta Taker et LoreUya qui veulent se mètre a deux et nous affrontés a 6 parce qu’il pensent que c'est les meilleur du monde et que nous on est tellement nul que a 6 contre eux c'est équilibré.
Désolé de m’énervai mais la faut pas déconner

Maybe xazel is the only decent player here, Seriously me and taker can take all of you in a 2v6, no offense lol

mouais

Lol if you need to training little players make: Me and Taker vs 6. Is a good training, trust me.

no i don't trust you
you're kidding us

Désolé mais pouvoir vous prendre à deux c'est loin en dessous de la performance des meilleurs du monde sans vouloir être méchant.
Nan mais c'était le seul moyen d'équilibrer comme il faut les teams, mais tant pis, on fait comme ça, on a déjà perdu plus d'une heure.

Qui a gagné ?

c'est vrai commencons

Qui a gagné ?

Désolé mais tu es vraiment HORS-SUJET !
Sinon , j'espère que les 6 joueurs seront là !

IM KIDDING? LOL Man i took taker (rusher) in a 2v1 for like 8 minutes and i did sick shots, i can take all of you in a 2v6. trust me. I'm the goodest player here with taker.

Excuses-moi Sexel, ce n'est pas moi qui suis à une heure de retard, normalement c'est déjà fini là.